05/04/2014

tiey . aii . piii . yuuu = ?

tipu.
menipu.
penipu.
ditipu.

bina ayat ; kau menipu aku wahai penipu menyebabkan aku ditipu dengan tipu daya kauu !

penipu dari segi pemahaman aku ; orang yang tak kotakan janji.

dah tau tak mampu nak kotakan, pasai apo berjanji ?

dah tau tak mampu nak kotakan, pasai apo bagi harapan kat orang lain ?

dah tau tak mampu nak kotakan, pasai apo berjanji

well, aku tau aku pon suka tipu orang. tipu bergurau.
but when i make a promise, Insya Allah, i will never break it.

entahlah. maybe balasan untuk aku kot. sebab suka tipu orang walhal gurauan semata-II. and I'm trying to change.
kau pon dah banyak kali buat macam nih tapi.. *sigh*

and aku pon penah tak kotakan janji. tapi aku cuba untuk kotakan. kau ? sometimes, boleh buat dunno dengan muka innocent.

Allahu Akbar. Sabar.

p/s ; kadang-II rasa nak bagi penamporr buaya tembaga. eheh ;))


0 homo-sapien:

Post a Comment

komennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;))