22/12/2013

heyyaa world !

sungguh. dah lama tak berbelogg. fortunately masih pandai menaip. masih kenal huruf-II QWERTY. masih tahu sistem blogging. masih ada cetusan idea walhal rate of rusting sudah critical. and the most important thing is, masih ingat password nak log in blog. hee. nampak tak kenyanyukannya di situu. :p

memang dah lama nawaitu aku nak aktif menulis lpas je merdeka dari tawanan penjajahan spm. tapi ternyata masa mencemburui. hehe. dek terlalu sibuk, pegi makan hanngginn, ambik lesen n so on. dan yang paling syahdu, mak aku buat perang psikologi ; tak bayar wifi... betapa merananya aku adik beradik. ni pon aku blogging disebabkan belas ihsan jiran sebelah. agak syahdu di situ ~

idea terlalu banyak. terlalu banyak yang nak ditulis. dikongsi. dicerita. gaya macam ade readers . haha . eh eh biaq pi la . janji ditepati . eh silap. janji dapat diluahkan .takdela terperap je dalam otak aku sampai jadi jeruk perkasam .

sungguh. bila nak menaip. ayat penutup memang aku fail . abaikan ayat yang tergantung. sekian.

0 homo-sapien:

Post a Comment

komennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;))