23/12/2013

Yeahh ! Freedom :)

Freedom . i'm free nowww :) free daripada penjajahan SPM since 03/12/13 . baru aku tahu nikmat kebebasan itu . memang havoc ! SPM dah lepas . freedom itu memang ohhsemm . tapi result SPM itu ......... menakutkan .

Alhamdulillah . SPM ig going well . straight A's ? no way la. aku tak penah nak target dapat strek A . never. time dalam dewan peksa segala jenis makanan aku angkut masuk skali . fortunately , pengawas havoc habess . sporting gila kot :) kit kat semestinya makanan asasi aku dalam dewan peksa . rileks selamba je :D

malam 02/12/13 rasa hepi gila .tomorrow will be Arab . last paper . tidur pon lena jee . bangun pagi esok , terus je aku tersengih. dah macam orang tak waras senyum sorang-II pagi-II. freedomm kannn .haha . time peksa, bukak je paper. Alhamdulillah. boleh jawab. tepat 12.30 p.m. , aku rasa macam nak nangis. terlalu gembira sebab dah merdeka. aku merdeka SPM pon rasa bahagia gila. orang dolu-II merdeka dari penjajah oreng putehh tu mesti 100 kaliganda bahagiia dari aku kan? =)

and now. freedom dah tercapai. Alhamdulillah.
//budakSPM//batch//2013//

0 homo-sapien:

Post a Comment

komennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;))